YHTEYSTIEDOT:

Kauppakatu 36 A 4

87100 Kajaani kartta

TOIMISTO AVOINNA ARK. Klo 9 - 15

Puheenjohtaja Aila Tartia-Jalonen, p. 044 257 2020 Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

Sihteeri ja jäsen asiat Ritva Husu, toimisto p. (08) 612 0905   Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

MUISTILUOTSI ASIANTUNTIJA- JA TUKIKESKUS KAINUUN  YHTEYSTIEDOT

* Toiminnan vastaava

Lea Torvinen, p. 040 520 7642  tai 08 612 0905

* Vertaistoiminnan vastaava

Eija Määttä, p. 040 835 1660 tai  08 612 0905

* Vapaaehtoistoiminnan vastaava

Lea Torvinen, p. 040 520 7642 tai 08 612 0905

* Vertaistoiminnan ohjaaja

Anitta Mäkitupa, p. 040 189  6831

* Kainuun maakunta – kuntayhtymän muistineuvolatoiminta, muistihoitajien yhteystiedot;

KAJAANI:
* Muistineuvola,Terveyskeskus,Satamakatu 2, 87100 Kajaani
Ajanvaraus  ma- pe klo 8 - 9    p. 044 797 0627

* Muistipoliklinikka Pääterveysasema, Satamakatu 2, 87100 Kajaani Arja Anttonen, muistihoitaja,     p. 044 797 4431

VUOLIJOKI:
Vuolijoen kotihoito, Papintie 2, 88270 Vuolijoki
Ajanvaraus ma - pe    klo 7 - 15

PALTAMO:
Paltamon kotihoito, Sairaalatie 7, 88300 Paltamo
Ajanvaraus ma - to klo 8 - 9

RISTIJÄRVI:
Ristijärven kotihoito, Aholantie 30 B 6,  88400 Ristijärvi
Ajanvaraus ma- pe klo 8 - 14

HYRYNSALMI:
Hyrynsalmen kotihoito, Laskutie 10, 89400 Hyrynsalmi
Ajanvaraus ma- pe klo 8.- 14.

SOTKAMO:
Sotkamon kotihoito, Keskuskatu 9, 88600 Sotkamo
Ajanvaraus ja yhteydenotot  ma - to klo 8 -16 p. 044 750 2460

KUHMO:
Kuhmon kotihoito,Koulukatu 10,88900 Kuhmo
p. 044 797 0334                                                                                                                           p. 044 797 0325

Ajanvaraus ma - to klo 8 -16

SUOMUSSALMI:
Suomussalmen kotihoito, Välskärikuja 1, 89600 Suomussalmi
Ajanvaraus ma - pe klo 8 -14

PUOLANKA:
Puolangan kotihoito, Ouluntie 13, 89200 Puolanka
Ajanvaraus arkisin työaikana Eija Karvosen kautta

MUISTA VARATA myös seurantakäyntiaika heti muistisairausdiagnoosin saannin jälkeen. Muistihoitaja antaa tietoa, neuvoo ja ohjaa oikea - aikaisesti sairauden eri vaiheissa sairauteen liittyvissä asioissa (mm. hoito- ja omaishoidontuki) sekä tiedottaa vertais- ja kuntouttavista ryhmä ym. toiminnoista oman kunnan / seudun alueella.

ASIAKKAIDEN JA MUISTIHOITAJIEN TUKENA TOIMII:

MUISTILUOTSI - asiantuntija- ja tukikeskus Kainuu
Lea Torvinen, toiminnan vastaava
Kauppakatu 36 A 4,  87100 KAJAANI

Viimeksi päivitetty (07.08.2017 09:47)