Muistiluotsi

MUISTILUOTSI – asiantuntija – ja tukikeskus

Lämpimästi tervetuloa mukaan kevään 2022 toimintaan kanssamme!

Käynnistyvän kevätkauden aikana noudatamme toiminnassamme edelleen Kainuun soten antamia ohjeistuksia. Niiden rajoissa toimintaa on tarjolla jokaisessa Kainuun kunnassa, osallistujien henkilömäärät rajattuina sekä muut turvaväli- ja käsihygeniaseikat huomioiden.

Kun muistiin liittyvät asiat, läheisen muistisairaus tai niihin liittyvä asia mietityttää, meihin saa ja kannattaakin ottaa yhteyttä joko puhelimitse, sähköpostilla tai Whatsapp- / Facetime -videopuheiluin. Yksin ei kannata jäädä asioita ihmettelemään, varsinkaan tänä aikana, kun jaksaminen on muutenkin koetuksella.

Ritva, Elli, Jarkko ja Lea

eTHÄN JÄÄ YKSIN MUISTIASIOIDEN KANSSA!

Ota rohkeasti meihin yhteyttä; annamme tietoa, ohjausta ja neuvontaa sekä tarjoamme erilaisia vertais- ja virkistystoimintatuokioita. Kauttamme saa myös KaVeRi-vapaaehtoistomijoita rinnalla kulkijaksi arkeen. Toimintaa on tarjolla eri-ikäisille muistisairautta sairastaville henkilöille sekä heidän läheisilleen.

TYÖIKÄISENÄ MUISTISAIRAUTEEN SAIRASTUNEILLE JA HEIDÄN PERHEILLEEN KOHDENNETTUA TOIMINTAA; Neuropsykiatrinen tuki muistiperheille (alle 70v).

Elli Heikkilä-Anttonen, muistiasiantuntija, työikäiset / neurologiset p. 044 748 0663 ma-to klo 9-15 ja pe 9-12 (tarvittaessa jätä viesti yhteydenottoa varten) tai elli.heikkila-anttonen@kainuunmuistiyhdistys.net

OHJAUS, NEUVONTA JA TIETOA AIVOTERVEYS- JA MUISTIASIOISTA, ASIANTUNTIJATEHTÄVIÄ ERILAISISSA TYÖRYHMISSÄ, TOIMINNAN VASTUU

Lea Torvinen, muistiasiantuntija p. 040 520 7642 ma-to klo 9-15 ja pe 9-13 (tarvittaessa jätä viesti yhteydenottoa varten) tai lea.torvinen@kainuunmuistiyhdistys.net

Toimisto-, hallituksen- ja jäsensihteeri: Ritva Husu, p. 044 2572020 ma-ti 9-15 (tarvittaessa jätä viesti) toimisto@kainuunmuistiyhdistys.net