Ladataan Tapahtumat

Kumppanuustalo, Kiannonkatu 37 D
Suomussalmi,
+ Google Map

Koulutus antaa monipuolisesti valmiuksia muistisairaan henkilön kohtaamiseen arjessa. Osallistuminen ei velvoita mihinkään. Koulutuksen teemat ovat: * Muistikummi-tuokio * Yleisimmät muistisairaudet * Muistisairaan kohtaaminen * Muistisairaan voimavarojen tukeminen Lisätiedot ja ilmoittautumiset 10.9.2021 mennessä: muistiasiantuntija Rita Leinonen puh. 040 189 6831 tai rita.leinonen@kainuunmuistiyhdistys.net

12:00 pm

Suomussalmi, Kun muisti muuttuu / Muistikerho

29 syyskuun - 12:00 pm - 1:30 pm
Ämmänsaaren seurakuntakeskus, Kirkkokuja 1
Suomussalmi, Kainuu 89600 Suomi
+ Google Map

Yhteinen ryhmä muistisairauteen sairastuneille ja heidän läheisilleen. Lisätiedot ja ilmoittautuminen Rita Leinonen puh. 040-1896831 tai rita.leinonen@kainuunmuistiyhdistys.net

2:00 pm

VIOLA-lauluryhmä

29 syyskuun - 2:00 pm - 3:30 pm
Lehtikan seurakuntakeskus, Mäntykatu 6
Kajaani,
+ Google Map

Lauluryhmä lievän tai varhaisen vaiheen muistisairaille. Kokoontumiset Lehtikankaan seurakuntakodilla. Lauluryhmän tavoitteena on osallistua joulukuussa johonkin seurakunnan tilaisuuteen. Ilmoittautumiset ja lisätiedot muistiasiantuntija Rita Leinonen 040 - 189 68 31 tai kanttori Rebekka Keinonen puh. 044 - 7444 272.

+ Vie tapahtumat