Aivojumppa Brain Gym® Kajaani

Kainuun Muistiyhdistys ry, Kauppakatu 36 A 6 (3,krs) Kauppakatu 36 A 6, 3. kerros, Kajaani, Kainuu, Suomi

Aivojumppa Brain Gym® -ryhmät Kajaanissa Aivojumppa Brain Gym® -ryhmä on tarkoitettu kotona asuville henkilöille, joilla on muistihäiriöitä tai lievän vaiheen muistisairaus (Alzheimerin tauti, Lewyn kappaletauti, verisuonirappeumasta aiheutuva, otsalohkorappeumasta johtuva muistisairaus) tai muu kognitiota heikentävä sairaus (esim. aivohalvaus, Parkinsonintauti). Aivojumppaliikkeiden avulla harjoitellaan ja vahvistetaan mm. keskittymiskykyä, kuuntelemista ja näkemistä, sekä parannetaan aivojen ja kehon kokonaisvaltaista toimintaa […]

Muistikerho Kajaani

Muistikerho on tarkoitettu kotona asuville henkilöille, joilla on eriasteisia arkea haittaavia muistihäiriöitä tai etenevä muistisairaus. Tapaamisten ohjelmassa aktivoimme aivoja monipuolisesti tekemällä erilaisia harjoitteita, mm. musiikkia, kevyttä jumppaa ja mukavia tehtäviä. Kajaanin ryhmät kokoontuvat osoitteessa Kauppakatu 36 A 6 (3. krs) klo 10-11:30 Lisätiedot ja ilmoittautumiset p. 044 257 2020

Aivojumppa Brain Gym® Ristijärvi

Kylätalo Pyrylä Ristijärvi Verkkotie 11, Ristijärvi, Kainuu, Suomi

Klubi-tapaamiset Virtaala

Monitoimikeskus Virtaala Koulutie 4, Ristijärvi, Kainuu, Suomi

Klubi-tapaamiset työikäisenä muistisairauteen sairastuneille henkilöille Tapaamiset ovat tarkoitettu henkilöille, joilla on todettu työikäisenä muistisairaus tai on joku muu muistin toimintaan vaikuttava sairaus. Ryhmän sisältö suunnitellaan yhdessä ryhmäläisten kanssa. Tapaamisissa voi olla mm. keskusteluja ja erilaisia aivotreenejä sekä musiikkia eri muodoissa. Ryhmä alkaa aina yhteisellä kahvihetkellä.

Musiikkiklubi Kajaani

Musiikkiklubi on tarkoitettu kainuulaisille henkilöille, joilla on työikäisenä todettu alkava- tai lievän vaiheen muistisairaus tai joku muu muistin toimintaan vaikuttava sairaus. Klubin tavoitteena on mm. käsitellä tunteita musiikin menetelmin, löytää uusia vuorovaikutusmalleja ja vahvistaa itsetuntoa uusien kokemusten ja taitojen kautta. Sisältö suunnitellaan yhdessä ryhmäläisten kanssa vastaamaan jokaisen yksilöllisiä tarpeita. Ryhmä alkaa aina yhteisellä kahvihetkellä.